haceryasar Memnunmusunuz avicennadan? Bende gitmeyi düşünüyorum serçin hanım var ama amcamın kızı illa serçin hanım doğuma girsin istediği için 750 tl artı para verdi. Siz hangisine gidiyorsunuz? Bütün doktorla iyiyse illa aynı doktora takılmak istemiyorum sonuçta doğum bu ne zaman olcağı belli olmaz ki😊