SultanElmasDemirel bende 37. haftama girdim; ama hakan bey israrla sezeryan diyor kilosu fazla, bas capi fazla oysaki kilosu 3500 bas capi 9.50 yani daha ben sinirdayim kesinlikle sezeryanlik degil benim durumum. iki gun once kontrolumuz vardi hocam cati muayenesi olacak mi dedim gerek yok dedi % 99 sezeryan olacaksin dedi. haftaya yine gorusucez net karar verecek ama sezeryan derse aklimda ayri iki hastane ve ayri iki doktor var onlarlada gorusucem normal dogum olabilir miyim diye