Sevderun eltimde Hatice hanımda yaptı doğumunu ben o doktorun normal Doğuma girdiğini hiç görmedim hep sezaryen Doğuma gidiyo benim doktorum yanındaki Fırat bey oda çok iyi bi doktor ilk kızımdada ona gitmiştim şimdi oğlumada ona gidiyorum çok memnunum pahalıda değil ücreti gayet uygun benim sigortam yok ama yine 1000 tl dediler çok iyi bence