44Queen
158 boyum var 56 kilo hamile kaldım. Normalde 36 giyiyordum. Taytı da S beden aldık, 21.haftamdayım, hızla 8 kilo aldım, göbeğim de çok çıktı, taytı hala çok rahat giyiyorum. Boyu bana 5 cm kadar uzun kıvırıyorum. Bedenimi sarıyor, çok hafif parlak normal penye kumaş değil, o nedenle dışarıda da pantolon gibi rahat giyiyorum. İlk hamileliğim olduğu için ilerleyen zamanlarda göbeğim ne kadar daha büyür bilmiyorum ama tahminimce bu taytın M bedeni ile hamilelik biter.