Krizantem_ Burcuckmk Aynıymışız bizde 25e girdik bugün 😊 benim oğlum da geceleri çok hareketli uyanacagi saati biliyoruz bekliyoruz eşimle.😀
Mervemerve58 melty Bizdede öyle şu son iki gündür disardanda hissediliyor artık yavaş yavaş daha kuvvetleniyor ama bir günümüz bir günümüzü tutmuyor sağlıkla gelsin inşallah kuzularımız
Anne_adayi33 Herkese merhaba bende 23+4 günlüğüm. Bazen yolda yürürken sol kasıkta ağrım oluyor o da belime vuruyor sizde de oluyor mu? Bazen de uzanırken sol kasığımda ağrı oluyor ama geçiyor
Berfininannesi pinar2210 Yani senin dediğin gibi pit pit böyle kasıktan daha aşağıda hissediyorum nedeni niye acaba
pinar2210 Berfininannesi bilmiyorum ki canim bende acemiyim valla .d benim tam göbeğimde oynuyor göbekle kasik arasında
EymenAli21 melty 21+5deyiz 💙🤗çok şükür herşey yolunda bikacgundur hareketleri daha çoğaldı oğluşum Allah’ım hepimize hayırlı doğum saglikli yavrularımız doğsun inşallah 🤲
Selinn27 Merhaba Bizde 22+4 oğluşumla 26 Haziran gibi şuan için tabiki ileri geri gün olarak değişim olucaktır,tek duamız sağlıkla huzurla kavuşmak,hepimiz için 🙏