Bizde kızımla 23+4 teyiz 20 haziran gibi duruyor dogumumuz insallah 😊 ara ara mide ve yemek borumda yanmalar oluyor ama kisa sureli cok sukur yoksa dayanilmaz 😊 Kizımın hareketleride cok sukur sabah o kadar aktif degil ara ara hareket ediyor benim surekli hareket etmemden dolayi uyuyor sanirim 😊 tam dinlendigim saatlerde ogleden sonra ve aksamlari hic durmuyor kipir kipir bazen ani vuruslari oluyor korkutuyor 😀 bi iki gecedir beni uyandiricak sekilde hareketleri oluyor artik 🙄 sonrasinda uyuyamiyorum zınk diye ayaktayim 😁 ama ilk 3 aya gore suann cok cok rahatim 👌😁