melty B-P-R Ne güzel yakında göreceksin canım uzun sürenin ardından , benim daha 2 hafta var randevuma , bakalım sabırsızlıkla bekliyorum bende ☺️
Bllrcgds_ melty bizde 25+3 ama bizde de aynı bir hareketli bir hareketsiz bazen endişeleniyorum bazen bir dur azıcık kızım diyorum karışık duygular ☺️
Busra0710 Bllrcgds_ aynen bazen aşırı hareketli, hiç durmuyor. Bazende hiç tık yok, korkutuyor beni sıpa 😇
Busra0710 melty aynen bende de o başladı ya, geceleri gözümü bi açıyorum uykudan eser yok. Ama vücudum halsiz, kalksam bi dert uyumaya çabalamak ayrı dert
mommy_bee 22 haftalık ikiz gebeyim. Ustteki cok hareketli ama alttaki cok az hareketli bazen korkutuyor yani. Alttakini asagida diye mi hissedemiyorum acaba.
findikkurdu2 mommy_bee alttaki muhtemelen mesaneye doğru duruyordur o sebeple sık idrara çıkarsınız ve hareketlerini diğerine oranla daha az hissedersiniz
pinar2210 Berfininannesi bende 23+4 ama bebegi asagida hissetmek nasil oluyor 🙄🙄 pit pit hareketlerini anlıyorum özellikle akşamları hep hareketli ama bebegi nasil asagida hissediyorsunuz acaba ben mi anlamıyorum 😀
Krizantem_ pinar2210 Bebegin pozisyonu ile alakalı. Bende vajinamin üstünde hissetmiştim resmen 😂 ama suan kafa aşağı pozisyon almış doktorum öyle dedi 4 gündür falan kaburgalarıma yakın hissediyorum
Berfininannesi pinar2210 Yani senin dediğin gibi pit pit böyle kasıktan daha aşağıda hissediyorum nedeni niye acaba
pinar2210 Krizantem_ hmm anladim o zaman benimki halen paralel duruyor anlaşılan 😀 çünkü hic bi kasik ağrısı vs yaşamadım sadece midemde eksime başladı:/
iremibrahim Hatice4446 bende panik atak anksiyete var o yüzden 😞 spiral bile nasıl yaptırırım bilmiyorum
Burcuckmk Haftaya girdik kızımla 11 haziran gözüküyor doğum bakalim hayırlısı olsun cok düzenli haraketi yok ozellikle geceleri daha cok hissediyorum bide düz yattığımda 👼 bid3 sabaha karşı cok lavaboya gönderiyor beni o kadar
melty Burcuckmk Bütün gece tuvaletteyim bende çok sık gidiyorum ama zaten öncedende çok çıkardım o yüzden alışkınım 😂
Krizantem_ Burcuckmk Aynıymışız bizde 25e girdik bugün 😊 benim oğlum da geceleri çok hareketli uyanacagi saati biliyoruz bekliyoruz eşimle.😀