Byby99 melty 22+3 üz erken gelmezse 29 haziran olarak gözüküyor 🥰 İlk oğlumu Kasım bebeği diye bekliyordum 1 hafta erken doğdu Ekim bebeği oldu 😊
Hatice4446 melty bende öyle oluyorum ya bazen hareketli oluyor bazen de çok hasreketlsiz o zaman da ben endişeleniyorum
gulapikk melty bizimde doğum 6 haziranı gösteriyor dedi doktorumuz oğluşum erken gelmezse haziranda pazar günü 26 haftalık olucaz bazen kendini çok belli ediyor bazen çok az hareket ediyor ama bu haftalarda böyleymiş sanırım🥰
Gizembuluttt melty 24. Haftaya başladık bugün. Doğum 18 Haziran gösteriyor. 🥰 Oğlum olacak Allah nasip ederse. Güzel gidiyor şimdilik. Pıt pıt hiç durmuyor akşamları🥰
noktaninannesi melty yok bende almadım ama dün şöyle bir bakınmak için çıkıp fiyat falan baktım sanırım mart sonu gibi başlayacağım ☺️
iremibrahim Hatice4446 bende panik atak anksiyete var o yüzden 😞 spiral bile nasıl yaptırırım bilmiyorum
B-P-R melty 21+3 haftadan selamlar 🥰 iyi diyelim iyi gitsin 😍 Bugün Tetanoz aşısı oldum Ağrım var biraz Onun dışında sorunumuz yok 1.5 aydır hastaneye gitmiyorum Çarşamba günü gidicem bakalm 🤭
melty B-P-R Ne güzel yakında göreceksin canım uzun sürenin ardından , benim daha 2 hafta var randevuma , bakalım sabırsızlıkla bekliyorum bende ☺️
Hycnl_mom B-P-R merhaba sizin hangi tarih görünüyor doğum . bende 21+3 teyim doktorum tahmini 3temmuz demişti 🤭
Berfininannesi melty Bende 23+1 canım bebeği aşağıda hissediyorum normal mi ve arada kasik ağrım oluyo
pinar2210 Berfininannesi bende 23+4 ama bebegi asagida hissetmek nasil oluyor 🙄🙄 pit pit hareketlerini anlıyorum özellikle akşamları hep hareketli ama bebegi nasil asagida hissediyorsunuz acaba ben mi anlamıyorum 😀