melty Evet anneler nasıl gidiyor biz 23+2 haftalık olduk çok şükür şimdilik bir sıkıntımız yok , doğumumuz 24 haziran , tabi erken gelmezse 🌼 Sizlerin nasıl gidiyor? 🤰
Busra0710 melty çok şükür canım bende 22+5 im, şükür ikinci kızımı bekliyorum. Şimdilik herşey yolunda, bende hep aşağıda hissediyorum 😇 alışverişe başladık ufaktan 😇
Arifcaninannesi melty ikinci gebeliğim cnm oğlum hep midemdeydi bu oğlumda çok assagida acaba erken doğum riski oluşturuyorum bilemiyorum
melty Arifcaninannesi Ben yakında kontrole gittim canım o zamanda öyleydi , bir sorun olsaydı doktorum söylemişti illa ki , inşallah bir sorun yoktur canım seninde ☺️
melty Mervemerve58 Düzensiz devam ediyor bazı günler aşırı hareketli bazende 1-2 gün duymadığım oluyor , sizin nasıl ?
Hatice4446 melty bende öyle oluyorum ya bazen hareketli oluyor bazen de çok hasreketlsiz o zaman da ben endişeleniyorum
Bllrcgds_ melty bizde 25+3 ama bizde de aynı bir hareketli bir hareketsiz bazen endişeleniyorum bazen bir dur azıcık kızım diyorum karışık duygular ☺️
Mervemerve58 melty Bizdede öyle şu son iki gündür disardanda hissediliyor artık yavaş yavaş daha kuvvetleniyor ama bir günümüz bir günümüzü tutmuyor sağlıkla gelsin inşallah kuzularımız
noktaninannesi melty aynıyız sizinle bizimde 25 26 haziran falan görünüyor doğum ☺️ Alışveriş işlerini naptınız acaba ☺️
melty noktaninannesi Şimdilik pek bir şey almadım , bir kaç parça kıyafet falan aldım , nisan gibi almayı düşünüyorum çoğu şeyi , siz aldınız mı acaba?
Sehribannnn melty benimde 27 haziran 🙂 doğumum çok güzel gidiyor haftaya detaylı gircem dua beklerim 😊
noktaninannesi melty yok bende almadım ama dün şöyle bir bakınmak için çıkıp fiyat falan baktım sanırım mart sonu gibi başlayacağım ☺️
iremibrahim melty 23+3 tahmini 22 Haziran ama daha erken gelcek gibi ultorsonda tahmini doğum tarihi 16 hazıran cıkıyor sezeryan istiyom daha erken olur 😂 hareketleri bi gün cok iyi 2 gün sessiz kaşıntılar başladı vücut yanmaları ve aşırı uyku modu hep ilk hamileliğim oğlum olcak ❤️💕
melty iremibrahim İnşallah herşey gönlünce olsun, hayırlısıyla kucağına al , benimde aksine uykusuzluk başladı önceden çok rahat uyurdum 😊
Busra0710 melty aynen bende de o başladı ya, geceleri gözümü bi açıyorum uykudan eser yok. Ama vücudum halsiz, kalksam bi dert uyumaya çabalamak ayrı dert