Bu arada en son kontrole gıttıgımde suyumun sınırda oldugunu soyledı doktor fazlalık olarak
şeker yuklemesı yapıldı şekerım yok 4 bıyutlu ultrason istedi haftam gectıgı için hastanede yaptıramıyorum galıba yaptırmayacagım hareketlerı gayet ıyı gelişim olarak ta 10 gun önde gidiyomuş bakalım sağlıkla alırız kucagımıza inşaAllah