Ozglll yani korkutmak istemem çünkü ben farklı bir doktora görünmüştüm bana suyun fazla biliyomusun diye bastırarak söyleyince sordum çok mu önemli bişey bu zamana kadar suyun çok güzel dedi doktorum diye Yani eğer su fazlaysa gebelik sekeri olabilirmiş yada bebeğin bağırsak böbrek sorunu olabilirmiş öyle bişeyler anlattı detayını araştırmadm ama tek bildiğim su fazlalığı olan insan normal doğum yapamıyor engel ne bilmiyorum ama sezeryana alıyorlar