nzlm45 Gamzemre6161 ben de sizin kadar olmasada biraz tepe sayılır gerçekten insanın içi açılıyor. Yattığımz günler iyi olacak o açıdan
nzlm45 Gamzemre6161 inşallah hep şansımız iyi gider de seneye bu zamanlar evlatlarımızı seviyor oluruz. Çok sevindim aynı şeyleri yaşadığım biriyle aynı şehirde mahallede oturduğumuza. Kafamıza bir şey takılırsa ara sıra dertleşirz inşallah 🤰😍
Gamzemre6161 nzlm45 bende çok mutlu oldum bol bol dertleşiriz hep güzel şeylerden bahsederiz hiç sıkıntımız olmaz inşallah 🙏🙏
nzlm45 Gamzemre6161 evet serklaj = moral bunu epey geç anladım. Bu sefer hep olumlu düşünüp hobilere saracağm😂
Busrahalil44 Gamzemre6161 Trabzonu değilim ama burada yaşıyorum 😁 hamile değilim ben bebişini kucağına alanlardan ve happy momdan vazgeçemeyenlerden 🤣
Ozglll Slm trabzonlu degılım ama burda yasıyorum on yıldır ikinci gebelıgım 5 yasında bır kızım var bır de oglum olacak inşaAllah 27 haftalık hmıleyım