nzlm45 Gamzemre6161 teşekkürler. Ben sizi hatırladım Bi önceki hamilelğimde de diğer hesabımdan yszışmıştık o zaman da bi konuda yardımcı olmuştunuz. Herajde medikal de çalıyordunuz öyle hatırladım
Sehribannnn Kızlar bir şey sorucam yabancıyım ve ilk gebeliğim vakfıkebire doktora gidiyordum ama detaylı için akçabaatta gitmek zorunda kaldım doğumum nerde olur acaba bide vakfıkebir iyi bildiğiniz önerecegimiz doktor var mı.
nzlm45 Gamzemre6161 ay inşallah geçenki gebelikte size çok şeyler sormuştum haftamız aynıydı hatırladım. Şu an da benzer mi haftalarmz ben 11 e girdim bugün
nzlm45 Gamzemre6161 hayırlı olsun inşallah bakalım ben haftaya operasyon geçireceğim sizin soracaklarnz olursa bende buralardayım. Hele rapor alınca 24 saat buralardayım 😂
nzlm45 Gamzemre6161 ben de sizin kadar olmasada biraz tepe sayılır gerçekten insanın içi açılıyor. Yattığımz günler iyi olacak o açıdan