nzlm45 Gamzemre6161 yanlış anlamayın üzmek istemedim de durumumuz epey benziyor bende aynını yaşadım serklaj a rağmen. Şimdi hem heyecan hem korku var. İnşallah ikimizde sağlıkla alırız bu kez kucağımıza
Gamzemre6161 nzlm45 Amin inşallah alırız bende çok tedirginim umarım bu kez herşey iyi olur 🙏çalışıyor musunuz peki
nzlm45 Gamzemre6161 evet çalışıyorum da şu an serklaj dan sonra rapor alacağım inşallah. Siz çalışıyor musunuz. Doktorum bu kez daha değişik bir teknikle dikiş atacağını söyledi bakalım inşallah buteknik le yüzüm güler
Sehribannnn Gamzemre6161 İnşallah canım aklım hep orda buranın yabancısıyım pek bir şey bilmiyorum Rabbim yardımcım olsun 🙏🏻
Gamzemre6161 nzlm45 bende çalışıyorum malesef hiç dinlenmeye vaktimiz olmuyor. İnşallah sorunsuz geçer herşey güzel olur 🙏🥰