nzlm45 Gamzemre6161 sizde serklaj var sanırım. Allah korusun bebek erken doğar diye yenidoğan yoğun bakım da arıyorum bir yandan da trabzon’da KTÜ dışında en iyş yıldızlı güven de var diyorlar bilginiz var mı
Gamzemre6161 nzlm45 bende serkülaj yok o ilk gebeliğim de idi ama malesef erken doğum yaptım şuan gebeliğim çok yeni 🥰 Medicalpark Karadeniz de iyi yoğun bakım konusunda
nzlm45 Gamzemre6161 öyle mi ben yanlış okudum herajde bunda da serklaj atılacak mı. Bana haftaya atılacak da çok heyecanlıyım
Gamzemre6161 nzlm45 henüz öyle birşey yok ama tabi doktorum da bende daha temkinliyiz umarım gerek kalmaz ama tabiki serkülaj bir önlem çok kısa bir işlem hemen yapılıyor korkmayın 🥰