Tatlianne_ Mutlaka başka bir hastaneye yeniden girişini yaptırın aniden açılmanız olursa hastaneye bile yetişemeyebilirsiniz, ben suni sancı ile doğum yaptım aniden açılmam olunca sancı odasında yatağa doğurdum sonra birden bebek gelince doğum şokuna girdim riske atmadan kontrol sizde olsun hayırlı doğumlar dilerim🌸