Tatlianne_ Gulsah91 Allah razı olsun başka hasteneye gittim onlarda hâlâ 2 cm açıklık var dediler sabah muayene çağırdı
Tatlianne_ Mavilotta doktor orda değildi ebeyle telefonda görüştü ebe yatışını yapalım dedi oda sabah erken den gelsinler ultrasona ona göre zaten muhtemelen sezaryen yapacakmış
Mavilotta Tatlianne_ tamam ama nst ye bağlamaları gerekmez mi düzenli olarak? Ne bileyim ya inşallah sağ salim kucağına alırsın
Tatlianne_ Dilek-Can ya benim ki sürekli alttan muayene ettikleri için zonklama gibi birde bebek başıyla baskı yapıyormuş onun ağrısı oluyor bazende birden bıçak saplanır gibi bir ağrısı var
Dilek-Can Tatlianne_ bıçak saplanır ağrı bendede oldu üst üstte hareket edemedim bacaklarımı açamadım ayaktaydim o sırada lavaboya gittim abartmıyorum yerimden fırladim o agrıyla uzandım şimdi 2 kere oldu yine
Tatlianne_ Mavilotta valla ben doğum için böyle şeyler başıma geleceğini asla tahmin etmezdim. Tek hayalim normal dogumdu şimdi çok korkuyorum sabah apar topar sezaryen yaparsa diye
Serenat Tatlianne_ canım araba imkanı felan varsa bitlis can hastanesine git yani orda bu saatte ekstra ücret alıyolar gelmek icin ama geliyolar cogunlukla ben cok acillik oldum geldi doktor bekleme bence
Tatlianne_ Serenat arabamız var ama çok uzak olur bize bitlis . Düşün merkeze uzak diye kampüs araştırma Hastanesi’ne bile gitmedik
Smyrhcr Ne olursa olsun evde kalmanız çok riskli sancılarımın gelmesini bekledim sıklaşınca hastaneye gittm 8 cm açıklıkla kordon önce geldi diye doğum yapamadım acil sezeryana alındım bebeğim oksijensiz kaldı 16 gündür hala yoğun bakımda 😞😞
Tatlianne_ Smyrhcr Allah şifa versin inşallah en kısa zamanda sağlığına kavuşur. Başka hastaneye gittim açıklığım aynıydı doktor sabah ultrason a gel ondan sonra karar vericek
Efsane01 Tatlianne_ ben de görev gereği Van’dayım ve malesef burada sağlık çok yetersiz bırakın devlet hastanesini özele bile hiçbir şekilde güvenim yok şu an 25 haftalık gebeyim nasip olursa doğum için 34.haftada memlekete gideceğim.Allah yardımcınız olsun sizi ve bebeğinizi korusun🙏Sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🙏
Araf91 Tatlianne_ canim üniversitedeki ali hocaya gitseydin soyadini hatirlamiyorum prof en azindan çok geçmiş olsun. inşallah bugün guzel şeyler yazmak nasip olur
Sumeyyerbey4741 Ekinci-ada12 aa çok yakınız çok mutlu oldum burdan birini görünce 🤗 bende dunaysır park evlerindeyim
Tatlianne_ Araf91 Akdamar da ruhat beye gittim canım suyu gayet iyi dedi haftası da dolmamış dedi kendi sancılarımı bekleyecem
Tatlianne_ Havvaylmz özelde doktora muayene oldum bebeğin suyunda hiçbir sıkıntı yok hatta gayet iyi dedi eski ultrason kayıtlarına göre doğumuna henüz 8 gün var dedi nst de sancılarım çıkıyor ama hissetmiyorum şimdilik bir sıkıntı yok normal doğumda yapabilirsin dedi. Artık sancıların gelmesini bekliyecegiz