Normal doğumda makyajlıydım. Ben suya dayanıklı rimel bide allık sürmüştüm az renk gelsin yüzüme diye. Bide saçımı düzleştirmiştim. Ama iyi ki de yapmışım fotoğraflarda çok güzel çıkmış. Hatta sancı çekerken saçım salınık diye sinir olmuştum tepeden bi topuz yapmıştım. Ebem doğumhaneye gidiyoruz deyince hemen saçımı açmıştım elimle düzeltmeye çalıştım. Sanki o sancıları çeken ben değilmişim gibi 😂 foto çekilcez ya güzel çıkmam lazımdı ama 😁