Gamzeee89 o genel de sezryn da olur bence yada syni sanciyla dogm baslatilirsa. Ilk dogumum da 36 da 1 37 de 2 cm. Aclmam vardi ama. Sanci vs hicbisey hissetmemstm evde birden sancm geldi hastane evime 10 dk. Mesafedeydi ve 9 cm aclmam vardi allahtan dedm bigun once ojelerimi vs surdurmustm evden cikmadan sacmi ordurmustm allahan 😁 9 cm diyince tabi dogm basladm 1 saat sonra da oglum geldi kucagima sonra makyaj vs. Oncesinden makyaj yaplsa zaten akarmis 16 kasm da dogm yaptm ama tabi insan kan ter icin dz kalio dogmdan sonra tabi makyaj yapldi 🤭🤭