Nupeell @ipektosunannesi az önce çok emindim 2 saat sonra olduğundan 🤣 1 saat sonra gideyim bari sürekli taraf değişiyorum 🥳
ipektosunannesi Nupeell 1 saatlik de verin illa 2 saatlik derse onu da verin ama mantıklı düşününce zaten iki saat sonunda şeker biraz daha düşmüş oluyor o yüzden 1 saatlik önemli gebelerde :)
Lawyerkadin Nupeell hayır açlık toklukla olmuyor zaten normal açlık tokluk şekerim çok iyi benim. ama şeker yüklemesiyle beraber gebelik şekeri denen şey bambaşka. o çıktı bende normalde şekerim hiç yoktur
Sevilay_47 esraaa18 e nabız dan aclık sekerime bakabildim ama tokluga bakamadım canım nereden bakılıyor acaba o kısma birde aclık 81 cıktı ben 1 saat sonra gidip kan verdim öyle dediler olmamış mı oluyor
Bursii Nupeell gebelikte 1 saat sonra önemli şuan gebelik diyabeti ile uğraşıyorum kadın dogumcum da endokrin uzmanına bı saat sonra ölçme mi söyledi
Dakss Nupeell birinci saatte ikinci saatte bakılır ikisinin de ölçümün değeri yanlış değil saat 140 altı saat 120 altı yemeğe başladığınz andan itibaren ikisinde de gidebilirsiniz sadece kaç saat geçtiğini söyleyin ona göre değerlendirilir.