Lawyerkadin Nupeell hayır açlık toklukla olmuyor zaten normal açlık tokluk şekerim çok iyi benim. ama şeker yüklemesiyle beraber gebelik şekeri denen şey bambaşka. o çıktı bende normalde şekerim hiç yoktur