Kızlar bişey sorcam sağlık ocağında açlık tokluk baktırcam açlık için bugün gittim tokluğa yarın gel dedi ama doktor yedikten 1 saat sonra hemşire 2 saat sonra gel dedi hangisi doğru söylüyor karar veremedim 😂 hemşire ısrarcı bir şekilde 2 saat sonra dedi