2pasaannesi Sareveannesi benimde 6 yaşında bi oğlum var bu da erkek ama ☺️ Kız kıtlığı var bizde kız çoğu ailede yok, olanda da bir tanecik 😄
Sareveannesi 2pasaannesi rabbim.hayirli evlat versin gerisi boş canım.saglikla kucağına almanı dilerim 🤲🤲🥰
CitLemBik 2pasaannesi valla şuan herşey normal. Bugün kontrol var bakalım tekrar çatı muayenesi olucam açılma var mı yokmu bilmiyorum.🤷♀️
2baby1cat Bizim son 1 gün 😂 39+6 olduk bugün ama gelmeye niyetimiz yok belirtimiz de yok fazla rahat bizim prenses 😊
2pasaannesi 2baby1cat ya maşaAllah siz bitirmişsiniz 😍 inşaAllah çok bekletmeden sağlıkla gelir prenses 🥰
2pasaannesi Sareveannesi amin canım cümlemiz inşaAllah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucaklarımıza 🤲🏻🥰
Kubra64 2pasaannesi son 1 ama bakalim Cumartesi gelecek mi yoksa bekletecek mi 😊 ilk bebeğim de tam gününde gelmişti bakalım hayırlısı artık
Gebe10 2pasaannesi evet son ana kadar bir sorun olmazsa normal olacak inşallah 😇 biraz kafası büyükmüş ondan korkuyorum.acikcasi nasıl doğacak diye ama bakalım. Sizin nasıl normal mi
2pasaannesi Gebe10 Rabbim verir kolaylığını, inşaAllah su gibi bi Doğum olur🤲🏻 yok ilk doğumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen. 6 Mart’a gün aldık Allah nasip ederse 🤲🏻