2pasaannesi Gebe10 Rabbim verir kolaylığını, inşaAllah su gibi bi Doğum olur🤲🏻 yok ilk doğumum sezaryen olduğu için bu da sezaryen. 6 Mart’a gün aldık Allah nasip ederse 🤲🏻
Melihakrds 2pasaannesi hayır gelmedi nişanım sancım ve kasılmalar oluyor bugün nst de de çıktı ama açılma hiç yok henüz
Roserose1 2pasaannesi evet gercekten sanki daha dun bi an once 99 olsun diyordum suan 73 e dusmusuz hic farketmedim 😂