sibeeellkskn 2pasaannesi inşallah canım hepimiz bi avazda sağlıkla kavuşalım inşallah yavrularımıza🙏😍
2pasaannesi izmirsibel aynen öyle hem heyecanlanıyorum hemde o anı düşündükçe elim ayağım birbirine giriyor 😂 bide benim 6 yaşında bi oğlum var sanki ilk gibi heyecanımı dizginleyemiyorum
Egeligif 2pasaannesi aaa biximkide 9 on dakika sonra 8 olacak😅nasıl sizde durumlar bizim ufaklikta tık yok
2pasaannesi Egeligif bizim sezaryen ☺️ 6 Mart’a gün aldık tam 39 haftalık oluyorum o zamana. Bu aralar aşağıda baskı hissediyorum mide midemin altında çok toplanıyor. Sizin normal mi?
Gebe10 2pasaannesi evet son ana kadar bir sorun olmazsa normal olacak inşallah 😇 biraz kafası büyükmüş ondan korkuyorum.acikcasi nasıl doğacak diye ama bakalım. Sizin nasıl normal mi
2pasaannesi Sareveannesi benimde 6 yaşında bi oğlum var bu da erkek ama ☺️ Kız kıtlığı var bizde kız çoğu ailede yok, olanda da bir tanecik 😄