Minikpandam1 Kolay gelsin güzel anneler benim daha minicikk evde yatıyorum rahat rahat istediklerinizi aldınız mı bari çeyiz düzerken annemi hep gönderirdim kurban olduğum oda giderdi sürekli şuan o günler aklımq geldi hüzünlendim 😢😢
zeytinkiz 94Busra94 ben aldım banyo Seti - babaynest - reflü yatagı - oyun halısı - müslin örtü ve banyo sonrası şapkalı kurulana havlusu 😆👏⭐⭐⭐
SB_ busra2021 şimdi bimd3n geliyorum fiyati biraz daha uygun olan cantalar gerçekten çok kalitesiz hiç iç gözü felan yok bide çok küçük geldi bana
Havvaylmz SB_ kesinlikle bende baktım inceledim kalitesiz valla 30 TL daha fazlaa ver termoslusunu alırım
Sevil2204 pol34 ben de çok şükür istediklerimi rahat bir şekilde alabildim aklım kalmadı hiç bir şeyde 😊☺️
bebisini-bekliyor İş yerinden geçtiğim için cok erken gidemedim sırada 24 kişi vardı işlek cadde oldugu için Müslin alacaktım kalmamıs cok guzel oyuncaklar vardı erken dıye almadım 2 tane hastane cikısı 03 ve 3-6 2li zıbın 3 lü kıyafet takımı örme patik aldım cogu sey bitmişti ama hastane çıkışlarını begendim hastane için ayrı 10 lu alcam zaten
P0510Y- bebisini-bekliyor bende hastane cıkışi aldm kücük geldi bide kafadan gecirmeli olucak sizce zor olur mu kullanımı iyade etmeni düşünüyorum hatta
Peloooo bebisini-bekliyor hastane çıkışları bana küçük geldi kolları çok dar o yüzden aldım bıraktım geri siz baktinizmi
Nagihan5734 bebisini-bekliyor 3 tane bim gezdim hamile halimle uzaklar birtane hastane cikisi nevresimm yoktu anlamadim gitti bi resim atarmisiniz merakim gitsin 😒
buseozmen Ben de 9da açılıyor diye gittim 😂 bekledim çok şükür babynest sadece iki tane gelmiş birini aldım, oyun halısı, mama sandalyesi, bir tane oyuncak, mama sandalyesi minderi, bir de biberon kurutmalık aldım
ozydm Utanmaz insanlar yüzünden hiçbir şey alamıyoruz ki. Kadın direkt arabayı almış içine tüm battaniyeleri doldurmuştu pembe Mavi ayırt etmeksizin belki 10 tane battaniye ve daha bir sürü şey. Böyle insanlar bence ucuza alıp satış yapıyor. Kasada bir hanım şikayet etti bi kişi bir üründen 10 tane almamalı diye ama çalışanların elinde olan bir şey değilmiş bence buna bir çözüm getirilmeli. Bizde hamile halimizle ezilecektik oracıkta rezalet ya. İki çift patik alabildim hayret.
midekoruyucu ozydm ay ne kadar ayıp ya ben 2 ürünü elime almaktan çekindim belki başkası alır hakkına girmeyeyim diye, insanların yaptığına bak çok ayıp gerçekten 😒
Melis1234 ozydm O kadar da olmaz ki tamam alırsın ama sonradan kontrol edince istemiyosan bırak yada isteyen varsa seslen çok yanlış herkes ihtiyaç için geliyo.
enisenalbant ozydm biz de de ayni şekilde tüm müslinleri ayırt etmeden aldılar koydular arabaya şok oldum kaç kişinin hakkı vardı orda yazık gerçekten sinirlendim😂😂
hamisanne33 ozydm aynen burdada arabaya eline geleni doldurmuslar kenarda inceliyorlar bide tezgahların önünden çekilmiyorlar saat 10 da gittiğim halde almak istediğim bi kaç şeyi alamadim bitti
zeytinkiz midekoruyucu bende modellere baktım en cok begendiğim aldım ki baskasıda almaya gelmiş sonucta cogu bebekleriyle gelmişti anlayışsız insanlar cok maalesef
ozydm midekoruyucu çok ayıp kesinlikle ama önüne geçilebilir bir durum. Keşke yetkililer gerekeni yapsa. Atıyorum en fazla 3 taneden fazla geçmese kasadan. Herkesin ihtiyacı var uyguna bir şeyler almaya.
Gizliyiiiz SERNUR şimdi aldım getirdim o kadar güzel kiii ama bulana kadar kaç bim gezdim sayamadım 🥲😂 Nurcngel
Mhr13 midekoruyucu ordu fatsa kuzum hangi bime girdiysem hepsi dolu sadece oyun halısı bietane gördüm birde mama sandalyesinden birtane gördüm ben hepsini inceledim baktım doluydu raflar ve herkes çok anlayışlıydı. 10 tane dalan bim var 5 6 tanesine girmişimdir öyle dolaştım
Melis1234 Beyzanursenn Şükür ne bulduysam aldım sonra geri çıkardım almicaklarimi her ihtimale karşı 😅 şükür mutlu ve sağ saglim çıktım😅
Portakalgeliyor 500 tllik alışverşle bim alışverşini kapatmış bulunmaktayım 😂😂😂😂 herşeyi aldım çamaşır sepeti bile 😙 çok zor bir gündü
mucizemm01 Portakalgeliyor kız sen hangi sehirdesin ? demin bizim burdaki bim dede biri vardı baya alışveriş yaptınyaprkende insanlara fikir verdi bide baya iyi biriydi o senmisim yoksa ? 😅
Melek-16 Biberon ve emziği daha önce alan var mı? Kalitesi nasıl? Biberonun başı değişiyor mu? Bi de küvet filesi nasıldı?
Merve8494 Melek-16 biberonu ben daha önceki geldiğinde aldım gayet iyi kullaniuorum suan emzikte değişiyor
Eses123 İnsanlar akbaba gibi maşallah. Şu dönemde bu kalabalık ve iç içe görgüsüzce saldırışlar. Ben o kısmın yakınına bile gidemedim. Allah korusun virüs felan kaparız. Gururumla fazla para verip o duruma düşmem 😂😂
ozydm Melis1234 ya kadının amacı farklı bence kesinlikle. Satıcaktır onları daha pahalıya. Müslin örtü battaniye göremedim ben yani doldurmuş arabasına gidiyordu.
Melek-16 Bu arada hanimlar küçük yerlerde yaşıyorsanız şehir merkezinden uzaktaki bimlere gidin. Yada çalışanlara söyleyin şubeyi arayıp soruyorlar