pol34 Nazli34 ben biberon emzik müslin gözüme kestirdim ama ne yakalayabilirim bilmiyorum kalabalığı görünce gözüm korktu shsj
Beyzanursenn Melis1234 yskinlarda baska magaza vsrsa bulamadgn urun icin magaza cslisanlarindan o magazayi arayip sormalarini iste canim var mi yok mu diye
pol34 zeynepbalci ben hazırda dursun istiyorum cam biberon olduğu için fiyatı da uygun dün marketten baktım abuk subuk marka küçücük biberon 20 liraydı
Melis1234 Beyzanursenn Şükür ne bulduysam aldım sonra geri çıkardım almicaklarimi her ihtimale karşı 😅 şükür mutlu ve sağ saglim çıktım😅
bebekce Ebruderya zaten çok uzun süre kullanılacak bir şey değil ben o yüzden fazla para verme taraftarı değilim alıp deneyeceğim kayarsa bi çözüm bulunur o alt kısmı anneme diktirebilirim tabi ki tercih sizin
Gul__20 Mervuras26 ben almıştım Müslin BİM’den ince evet ama iş görür büyük yıkadım hiç bir şey olmadı