Gulaysanu 0znur bizimde beşğimiz büyüyen beşiklerden olduğu için bende babynest aldım yatagın içine onla beraber koymayı düşünüyorum
Msydn6 94Busra94 haha Bennn de🤭🥲🤤🤚🏼🤚🏼 dün geceden rüyama girdi valla heyecanlıyım😁 sabah erkenden gitmem lazım evimin karşısında Allah tan 🙃
Ozge20ulu Glcn22 ben aldım canim ama binden değil yatak katlanıp çanta oluyor hemde ucuza aldim bı araştır kararsizsan
Merveakbulutt Glcn22 kesinlikle tavsiye etmiyorum benim bebegim çok kayıyor yani altına bisey serdim ona rağmen kayıyor çocuk
Beyzanursenn Zeynepppp55 kesin canim o pandemiden onceki bilgi A4 kagidinda yazar 10 diye kapida asilidir
yasemin257 94Busra94 Beeeennn 😅 Varmi sancaktepe yenidogan tarafinda bime gidecek maas yatmadi yoksa çok sey alcaktim ya oglene kalirsa alcam ins.
Ozge20ulu 94Busra94 şok öyle ya reklaam veriyo ama gelmiyor hepsi ama ben takip ediyorum bime 1 tanede olsa geliyo ,🤣ya bide kapıdaki kadınlarla muhabbet başka ülkede yaşayamam🥰🤪kabida canım cicim içerde yarışmiyolarmi
Ozge20ulu Glcn22 daha doğum yapmadım🥰Carrefour dan almıştım ama niyete giderken çanta gibi götürmek daha kolay olur diye düşündüm annemlere falan gitsem onda yatar ,
Merveakbulutt Glcn22 zaten asi üstünde reflu yatağı eğimli olmak zorunda konu o değil herhangi bir önlemi yok kaymaması için. Ben bimden aldım memnun kalmadım e bebekten kilot gibi geçirmeli vae ondan aldım çok memnun kaldım bimde gelen çok kötü
Asx Mervuras26 çok ince seyrek pamuk yazıyor ama pamuk olduğunu düşünmüyorum tavsiye etmem onun yerine bir tane iyisinden alın daha iyi ben tekrar iyisinden aldım ikisi çok farklı
Aysenur04 Kizlar reflü yatagi ve anne bebek çantasından almayı düşünüyorum kullananlar var mi önerir misiniz almalı mıyım sizce
Gozdeku Aysenur04 bebek çantasını görmüştüm daha önce bimde ama fermuarında sıkıntı vardı alamamıştım. Reflü yatağı alacaktım ama yorumlar beni üzdü