Kiymet28 Ben 6 ay önce gelmişti müslin ordan almıştım bimden daha yikayip kullanmadım doğumuma 4 ay var ama çok güzel bence ebatida iyi yarın inşallah battaniye emzik ve zıbın almayı düşünüyorum kalirsa🤣
Gozdeku Aysenur04 bebek çantasını görmüştüm daha önce bimde ama fermuarında sıkıntı vardı alamamıştım. Reflü yatağı alacaktım ama yorumlar beni üzdü
Aysenur04 Gozdeku bende kararsiz kaldım yorumları okuyunca kullanissizca almayada gerek yok sanirim kararsiz kaldım baya
Gozdeku Aysenur04 ben geceleri yanımda yatırmak için alcam aslında daha çok. Beşik sığacak yer yok. Hem de bi kaç ay için o kadar çok para vermek istemedim bim uygun geldi 🤷🏻♀️
Bucibuci Mervuras26 Mervuras26 lcw nin müslimleri daha güzel indirimden 9 tl gibi bir fiyata almıştım.Bim ki o kadar kaliteli gelmedi bana
Mervuras26 aycanerbas daha doğurmadım ama şoktan almıştım ince pusette örtmeye çoçuğu bir yere yatırırken altına sermeye gerekirse emzirme örtüsü olarak da kullanılabilir diye düşünüyorum şokta fiyat uygundu aldım o zaman ama çok ince battaniye olarak kullanabileceğim bir şey değil
Pirincveannesi Devramber bende aynısını yapıcam ama bazende personel kendine ayırıyo inşallah bulabiliriz ya kalır bizlerede 😂
Fatosdvrc Mervuras26 evet ince tülbent gibi diyebilirim ama kullanilabilir yaz bebegi olursa kundak bile yapilabilir
Fatosdvrc Sibelesn kesinlikle en ucuzbebek super bende ordan baya sey aldim ve kaliteli smdi kendim icn pijama takimk aldim insallah guzel gelir
Attent Nazli34 ben aldim onları bimden cokta kullanışlı hepsi 2ay önce yine gelmişti ozman aldm normalde reflu yatagi cok pahali ama bime gel hem uygun kulanisli
mucizemm01 94Busra94 bende reflü yatagı ile müslin örtü almayı düsünüyorum ama alamayacagımı vok iyi biliyorum bizim burdakiler sıra falan anlamıyorlar hücum ediyorlar bende biraz cekingen oldugum icin elim bos cıkıyorum hep