sare55 doktordan memnundum ama hastane çok kalabalık ve yoğun bir hastane muayeneler çok kısa sürüyor randevu saatimden en az 1 saat sonra giriyordum içeri bide gebeliklerim riskli geçiyor maalesef bikaçkez yatış yaptı doktor herseferinde oda sıkıntısı yaşadık o nedenle değiştim birde bayan doktor istedim bu sefer sezaryen oldu benim tansiyondan dolayı zorunlu oldu sana ne dedi bilmiyorum ama normal Doğuma cesaretlendiren bir doktor değil kendimden ve arkadaşlarımdan biliyorum canım