cherry6128 doğum hastanesine acile bi kere gittim ellerinde uzun saplı bişeyle aynı anda tekmeleyen bebeğimin kalp atışını bulamadılar birden suratları falan bozuldu kalp atışı alamıyoruz diye pek doğru düzgün takip edicekleri sanmıyorum gitme sebebim boğazımın ağrısıydı bebekle alakası olmayan bi durumdu bu arada 🤣