Karennn benimde.normal.dogum korkum var. 😏 beni 38 in basinda cagirdi cati muayenesi icin. dogum seklimde belli olurmu diye sordum. bebegin normal dogum pozisyonunda catinda uygunsa normal diyecez sana dedi. bende korktugumu soyledim. oda korkmamami gerekirse epidural normal dogumu filan onerdi. yani sezeryan demedi hic. bakalim