EsraElms sürekli gitmeme rağmen bilgilerimi kontrol etmiyor. Bilgisayardan sürekli unutuyor normal miydi sezaryen mi diyor aslında takip etmesi lazım bilgisayardan hasta odaya girmeden önce her gittiğimde bir daha ki gelişinde yaparız diyor bütün tahlilleri tam dokuz aydır her gittiğimde simir alacak erteliyor siğillerim var onları yakacak dokuz aydır sürekli erteliyor şimdi de ameliyatta yakalım diyor bakalım beklemedeyiz bunlar biraz Canımı sıkıyor