Duygu538 Esmaartuc alikahyaya gidiyorum funda demirele şu anlık 21+3 üz😍 izmitin neresinde oturuyorsunuz 😌
EsenPelin Esmaartuc Doğum fıyatları hakkında bılgınız var mı ben 2 aylık olcam ızmıte tasıncamda hastane arıyorum
Duygu538 Esmaartuc izmit merkezdeyim bende :) %80 kız denildi en son bakalım ama emin konuşamadı meraktan çatlamak üzereyim 🤦🏻♀️
Esmaartuc Duygu538 ay ne güzel ben daha 7 haftalık hamileyim zaman geçse de biran önce bende öğrensem çok Merak ediyorum :))
HamideOzturk Yaseminuzun Memnun kaldınız mı? Yardımcı oluyor mu? Doğumunuz nasıl geçti? Normal doğuma mı yoksa sezeryana mı daha yakın?
Ozgemelek EsenPelin vm medikalpark ta yasemin yarar kıvrak’a doğumumu yaptırdım.3500₺ civarı hastane istiyor.Yasemin hanım için gözüm kapalı tavsiye ediyorum.
Haticekckylmz Esmaartuc ozel aile konak Ahmet Coşkan a gidiyoruz 27+3haftaligiz ultrasona gore 2hafta ondeyiz hayirlisiyla oglusumu bekliyorum 🤗 sıcaklarla basimiz dertte zaten son zamanlarda ates basiyor bakalim artik 🙈
Haticekckylmz Esmaartuc izmit konak 2200 sezeryan kuzenim gidiyor ben golcukteki aile konaga gidiyorum ortak hastanesi orada normal 1750tl sezeryan ise 1950