Anne54 ekimde doğdu oğlum 0-3 aldım başlangıçta kullanmak için 10 tane kalın askılı almıştım 3 tane falanda tişört şeklinde almıştım. 3 aylık olana kadar kullandık. E bebekten ve bimden almıştım. Yaz bebeği olcaksa daha fazla alınmalı diye düşünüyorum. Özellikle tişört şeklinde kullanışlı olur 👍🏻