Ben iki takım aldım kuzum,benim doğumum Nisan’da olacak inşallah. Böyle iç zıbını var bi de dış zıbını var bağlamalı,eldivenleri var altı var şapkası var sende bulursan böyle al daha kapsamlı. Çıtçıtlı zıbınlardan da 5 tane uzun kollu yenidoğan,5 tane kısa kollu yenidoğan almıştım. Büyüdükçe ihtiyacım olanı alırım diye yığın yapmak istemedim 🥰