Anne54 ben 20′li hastane çıkışı aldım onun içinde 2 tane iç zıbın var zaten o yüzden başka iç zıbın almıcam normal çıtçıtlı zıbın olarak da yenidoğan çok almadım 5-6 tane kısa ve uzun kollu aldım genelde 0-3 ay veya 3 ay olarak aldım ben, yenidoğanı 1 ay veya 40 gün falan en fazla giydirirsin dediler çünkü