Birsen2906 hikaye tekniği uyguladım ben travmanın olduğu günü düşündüm ve kim nerede nasıl konumlandıysa o anı düşünüp o andamış gibi tekrardan canlandırma yaptık. Travma neyse onun üzerine ne hissettiğini söylüyorsun öfke kızgınlık değersizlik vs şeklinde o ara duyguya girdiğinde vuruşları yapmaya başlıyorsun. Daha sonra kişiye karşı öfkeliysen vs göz göze gelip ona ne hissettiğini haykırıyorsun senden nefret ediyorum vs şeklinde sonra onu affediyorsun affederkende bunları kendi sağlığım için istiyorum diyorsun. Daha sonra kendinle gözgöze geliyorsun kendine kızıyorsun sna böyle davranmalarına sen izin verdin vs diye baya bi saydırıyorsun sonra kendinide affediyorsun. En son vücucumdaki sıcak soğuk bütün duyguları serbest bırakıyorum diye devam edip bitiriyorsun ama bunu bilmeyen biri bunu yapamaz ben kendi başıma yapmaya cesaret edemiyorum çünkü bikaç ay önce demoya katıldım o ara yönlendirme bireysel olmadığı için ben birkaç travmayı aynı anda gezindim. Sonra 2 hafya ağrı çektim takılı kalma diyorlar bunada . Sonra o çalıştığım adamla görüştüm beni sakinleştirdi hamilelikte devam etmeyelim bebek için zararlı bebek senin travmanı kendi travması olarak hatırlıyor ileriki dönemde dedi. Seans yapmadık birkaç güne ağrımda geçti çok şükür