[silindi] kapalı alanda kalma ya da panik atak olabilir, bunlar da zaten aşama aşamadır, bende de başlangıç seviyesinde panik atak belirtileri vardı yaşam tarziniz fikriniz nasıl bilmiyorum ama ben maneviyata yönelerek ibadet ve duayla rahatladım. uzun zamandır yaşamıyorum çok şükür, şifa diliyorum size de