[silindi] biraz kaygı bozukluğu ve panik atak gibi duruyor. Malesef 15 yasından beri çekiyorum. Ve çarşamba doğumum var . 9 ayıda kaygı bozukluğu ile geçirdim. Panik atak yaşamadım ama şimdi doğum korkuma biraz panik yaşıyorum😔üzernizde eskitmeyin, destek alın çok zor bir durum ama aşarsınız