Varol123 o nasil oluuo😂 bizde 12 haftalikken kiz dedi bi oglum var ikinci kiz olursa cok guzel olur abisi en basindan beri kiz olicak anne diyodu bende hep ruyamda kiz goruyordum ama tam emin olmak istiyorm bir yanim cok mutlu bir yanimda biraz daha bekle haftaya ctesi gideriz 16 haftalikken o zamanda kiz derse emin olirum ins 😁😁😁