Susam20 doğum tahmini ağustos ortası ama temmuz sonu ağustos başı olabilir 😂😂😂 bazen herşey istenildiği gibi olmuyor sağlıkla gelsinn miniğim tek istediğim o . Alışveriş konusunda ben başladım tek maaşla çok zor benım toplu alışveriş yapmam üstüne maaşımızın yrısını banka kesiyor :/ kiraydı faturaydı çok sıkıntı kenarda param vardı onunla aldım indirimden bişeyler ama koskoca liste hala duruyor 😜 bunun daha bebek arası beşiği dolabı vs var ee vırt zırtı zaten bi ton tutuyor ben başlanması taraftarıyım allaha şükür başladım da allah utandırmasın allah içinde görmeyi de nasip etsin . 🕊🌸