Dygfrknsgt Susam20 Ağustos sonu gibi görünüyor benimki de daha hiçbirşey almadım cinsiyeti de belli olmadı daha erken almak için🥰
Tanem20 Emirinannesi34 ewt bnde öyle düşündüm ilk bebeğim heyecanlıyım şubat indirimlerinide değerldirmek için başladım alışverişe bide 12 haftada öğredim cinsiyetini iyi oldu 😊
Mineozturk3414 14+1 bende. 25 ağustos gibi doğum. 12 haftalıkken cinsiyetini öğrendik. Erkek dedi doktorumuz. 13. Haftada tekrar erkek dedi. Ben de henüz bir şey almadım 🐣
Yasemin0728 Susam20 bizde 17 ağustosta gözüküyor doğum bakalım nasip 🙂 daha hazırlığa başlamadım aklım karisik neyden ne kadar alcam diye
Rmys11 Portakalgeliyor evet canım zor gerçekten ama bebek arabasını falan hemen almayı düşünmüyorum ben kullanacağımız da alırız 1 2 sene sonra diye düşünüyorum