Kızlar ben de aynı dertten muzdaribim… Canım herşeyi çekiyor 31.haftamdayım yoruldum diyetten insanların yanımda düşüncesizce bişeyler yemesinden bebek haftasında ilerliyor ne eksik ne fazla 30 haftalıkken 1500 kg dı… Bu diyetle şekerle büyür mü gelişir mi bilmiyorum…. Şekerimi ölçmüyorum Bayadır.. Bende ölçeyim bu aralar