Xsxs ben adetime 6 gün kala 6 gün gebelik testi yaptım ve 45 tl para verdim hiçbişey çıkmadı. Adetim 3 gecikti 5 tl gebelik testlerinden aldım ve sonuç pozitif . Herzaman doğru sonuç vermiyolar bence en iyisi adet gecikdikden 3 veya 4 gün sonra yapmak 😌