izmirsibel Xsxs gebelikten gebeliğe değişiyor ben adetime 5 gün kala yaptım çıkmadı adetimin 8. Günü geçmişti ozmn yaptım pozitif çıkmıştı bünyeden bünyeye değişiyor
Xsxs izmirsibel tesekkr ederim bekleyp gorcez o zman insallah pozitf olur siz de saglikla buyutun insallah🤩
ADamla Xsxs ben adetime 5 gün kala silik çizgi ile gebe olduğumu öğrendim kan sonucum 0.28 çıktı. Sonrasında arttı gerçekten gebelik varmış. Öylesine test yapıp unutmuştum hatta testi 🤭
Z-asena Xsxs beeeeennnn. 4 yada 5 gün vardi 2.cizgi silik cikti ama idrari damlatr damlatmaz cikti.ve kaset testte cikti.