Benimde bir hafta var adete hamilelik umudum yok adet belirtisi var. ocakta aşılama yapıldi tutmadı. Her adet olduğumda üzülüyorum test yapsam mi diye düşünüyorum negatifo görünce umudum kalmaz en azından boşuna beklemem acaba olacakmiyim olmayacakmiyim diye