KubraAydin Cansu_93 bende sürekli yapıyordum hep negatifti hatta birkeresinde yaptım silik çıktı ama sonradan gördüm geçersizdir diye attım meğer o zaman hamileymişim 😌🐣
LeilaNilay Xsxs 5gun kalmis test yaptim hamile oldugumu oyrendim.tabi emin olmak icin bekledm adet gunumu olmadm icim rahatladi💜😍.yani dollenmeden 14gun sonra testde cikiyor
Alaz34 5 gün öncesin de yaptım çok silikti, dikkatli bakınca görebildim, ama hissediyordum kesin diye aynı gün gidip kan testi yaptırdım beta 24.77 çıktı 😍😍 şuan regl tarihimden 4 gün geçti , regl tarihim de yaptırdım 919 du 🤭
Feyy Xsxs 6 gün kala erken gebelik testi aldım çok silik bi çizgi çıktı kaset test negatifti ben 5 gün kala kaset test yine negatif ama erken gebelik testinde daha belirgin bi çizgi vardı bir gün kala yaptığımda artık kaset testte de erken gebelik testinde de çok belirgin iki çizgi vardı
Birminicikanne Xsxs cannim ben erken test ile 7 gun kalla ogrendim fakat erken dollenme olmuştu normal tesstle de 4gün kalla ogrendim