Seda-34 Pamugunannesi1 ayy çok geçmiş olsun ben de 12. Haftamda gıda zehirlenmesi yaşamıştım halbuki farklı bir şey de yememiştim. Kaç hafta hem ishal hem kusma su bile içememiştiö kabus gibiydi 😶😶 kaç haftalıksınız şuan. 16. Haftadan sonra çoğu kişide geçiyor mide rahatlıyor.
Pamugunannesi1 Seda-34 10+4 haftalığız inşallah geçer diye zaman kolluyorum. Size de çok geçmiş olsun annelik gerçekten zor 😌
Haticeyuce31 Pamugunannesi1 🤣🤣🤣 bu gebeligimde istahim aşırı açıldı normlds bu kadar karışık seyler hix istemedim ama adam hic yabancılık çekmedi bu kadar yemeye normaldir demiştir içinden 🤣🤣🤣
Pamugunannesi1 Yumurcakk Öyle de kusuyorum kaç kere denedim bir de suyun tadı hazır su içmeme rağmen değişik geliyor tadı içine bir dilim limon koyup içmeyi denicem inşallah öyle içebilirim
sumeyyeesanli Pamugunannesi1 Valla benim eşim hiç çıkıp canım çekiyor diye bir şey almadı, dışarıdan sipariş verelim der ama bulamazsak ve zararlı bir şeyse, “yeme hayatım zararlı zaten” der😒 Adamın tavrını takdir ediyorum👍🏻😅
Pamugunannesi1 sumeyyeesanli Her anne 1 tane zararlı bişey yeme hakkı var 😁 Takdire şayan eşinizin tavrı ama bu da can istiyor 😅
sumeyyeesanli Pamugunannesi1 Ya sırf dışarı çıkmamak için “zararlı” kozunu oynuyor😅Yemesek daha iyi ama ne yapalım, zaten bu süreçte sürekli evdeyiz, çoğumuz yalnızız, insanın canı sıkılıyor bir şeyler yemek istiyor😢😊
Busrakerem Pamugunannesi1 deliller ortada kalsada sorun yok kız ben cok zaten abur cuburdan yana degilim zararlı bebegimede banada hemde fena kilo yapiyor eşimde biliyor acur cubur yemedigimi dönerden börektende bisey olmaz ya ben bitek arada noodıl yiyorum onun delillerini yok ediyorum onu yedigimi gorurse kiziyor cunku😃😃
Pamugunannesi1 minisinannesiiii Doktorun onun takibini yapar canım Allah sağlıkla doğurmanı nasip etsin 🧡
AltinYildizMom Cevirmenannee ayy çok güldüm 😂😂 ben çileği tuzla yediğim için tuhaf görüyordum kendimi 🤭