Pamugunannesi1 aaa ben hiç birşey aşermiyorum kadına baak😜 Ben bu zamana dek hiçbirşeyi aşermedim 29+3 haftalığım. Bir ara yeşil erik istemişti canım ama mevsimi olmadığından ümidimi kestim olsa yerim ama olmasa yapacak birşeyim yok modundayım sanırım bu aşermek değil😬